Zomerstage 2020

In overleg met ons tennisschool RATS is beslist om de zomerstage eind augustus te laten doorgaan.

Wanneer : maandag 24/8 tot vrijdag 28/8, je kan inschrijven voor zowel halve als ganse dagen.

Voor wie : voor kinderen geboren vanaf 2017.

Kostprijs :  Kinderen geboren in 2015 en ouder €125 (volledige dag), €90 (halve dag), kinderen geboren in 2016 of 2017 betalen €70 (enkel halve dag). Niet-leden betalen €15 extra.

Overeenkomstig de covid-19 coronamaatregelen wordt een maximaale bubbel van 50 mensen toegelaten. Concreet wil dit zeggen dat er maximaal 40 kinderen en 10 begeleiders bij de zomerstage aanwezig kunnen zijn. Ook verwacht de tennisschool tegen 10 juli een minimum van 15 ingeschreven kinderen zodat het toch enigszins rendabel is deze zomerstage te organiseren.

Inschrijven kan je via mail op kouterslag@telenet.be

Start seizoen 4 mei

Ten gevolgde van de gewijzigde maatregelen van de regering kunnen we vanaf 4 mei opnieuw tennissen. We dienen hierbij uiteraard rekening te houden met de opgelegde maatregelen vanuit de overheid. Onze leden zullen hierover gedetailleerde informatie per mail ontvangen.

Het is momenteel enkel mogelijk om als lid te reserveren en enkel met maximum 2 andere leden te spelen. Dit omdat electronische reservatie een vereiste is die is overeengekomen tussen TennisVlaanderen en de overheid. Spelen met gast is momenteel ook niet toegestaan. Wij hopen alvast op jullie begrip.